Digitale Marketing Trainingen

Marketing en Verkoop zijn veranderd, Hieronder vind u een aantal Workshops en Trainingen die u in het digitale landschap helpen het hoofd boven water te houden en te excelleren.




Inloopsessies

Tijdens de gratis inloopsessies beantwoorden wij graag uw vragen op Digitale marketing, CRM en Marketing Automation gebied. Klik hier voor meer informatie

Workshops

Onze workshops zijn samenvattingen van de complete cursussen. Wij laten u zien wat er allemaal in de cursus zit en geven u een aantal tips, trucs en werkbladen mee zodat u meteen aan de slag kunt met een aantal onderwerpen.

Trainingen (gecertificeerd)

Onderstaand vind u alle cursussen, en ongeacht welke smaak u kiest is de inhoud gelijk op de certificering na natuurlijk. Klik op een van de cursussen om de volledige inhoud te zien, of download de complete catalogus hier.

Als u besluit de cursus via ons af te nemen heeft u in ieder geval Nederlandse begeleiding en kunt u bij ons terecht met al uw vragen.

4 Smaken
U kunt bij ons de trainingen volgen op 4 manieren:

Wij zijn gecertificeerd partner van Digital Marketer, en bieden u dan ook graag Nederlands talige ondersteuning aan, via telefoon en mail, bij deze cursussen (mits aangemeld via onze links)


Customer Journey & Conversion funnel

De meeste bedrijven hebben een soort van “trechter” om leads te genereren en deze om te zetten in betaalde klanten, maar er zijn er maar weinig die een geoptimaliseerde trechter hebben die zorgt voor een maximale gemiddelde order waarde tegen de laagste acquisitie kosten.

In deze cursus leer je hoe je een conversie funnel of trechter ontwikkeld die je bedrijf geeft wat het wil, Meer klanten, die Meer opleveren tegen Lagere kosten.


Content Marketing

Content marketing is niet meer optioneel, het is een essentieel onderdeel van elke moderne digitale marketing strategie. In deze cursus leer je de “Value first” strategie die ijskoude leads in de top van de funnel, of begin van de journey, converteert naar trouwe kopers en ambassadeurs.

Je leert ook hoe je content van derden in kunt zetten om organisch verkeer te krijgen en gelijktijdig je merkbekendheid en autoriteit kunt verhogen.


E-Mail Marketing

E-Mail marketing is nog steeds een van de kanalen die de hoogste ROI heeft. Alleen zetten jammer genoeg de meeste bedrijven het verkeerd in.

In deze cursus leer je drie verschillende types campagnes en wanneer je ze in kunt zetten. Ook leer je hoe je een goede content kalender maakt en Marketing Automation kunt gebruiken om alles te automatiseren zonder je lijst uit te melken.


Social Media Marketing

Dankzij het veranderende Social Media landschap hebben consumenten hun manier van Informatie verzamelen, kennis delen en het nemen van beslissingen en kopen veranderd. Je kunt het jezelf als merk niet veroorloven dit te negeren.

In deze cursus leren we je hoe je Social media kunt gebruiken om behalve naar de markt te luisteren, deze ook te beïnvloeden, als netwerk in te zetten of om te verkopen. HOe je een strategie ontwikkeld die Nu, maar ook Morgen nog werkt.


Search Marketing

Gevonden worden op internet is cruciaal. En het is ook wel fijn dat je in een postief daglicht gesteld word als een prospect zoekt naar een oplossing die jij aanbied.

En dat is wat we je leren in deze cursus. Hoe zet je niet alleen Google, maar ook Youtube Amazon en lokale kanalen in om er voor te zorgen dat jij gevonden word.


Paid Traffic & Customer Acquisition

SEO en organisch gevonden worden is niet meer voldoende tegenwoordig. En traffic koop je gewoon, maar hoe krijg je nu het best gekwalificeerde verkeer tegen zo laag mogelijke kosten naar je website?

Dat is nu precies wat we je in deze cursus leren. Hoe zet je de betaalde kanalen als Google, Facebook, Youtube, Twitter en Linkedin in zonder dat je hierop leeg loopt.


E-Commerce Marketing

Een webshop is meer als alleen een opsomming van beschikbare producten en prijzen. Het is een compleet ecosysteem waarin het genereren van traffic, het presenteren van je producten tot en met het afrekenen van je product omgeven word door e-mail en Social Media campagnes.

Dit ecosysteem leren we je doorgronden in deze  cursus, inclusief het belang van Customer service en fullfilment en hoe je dit allemaal technisch kunt realiseren.


Optimalisation & Testing

Conversie rate optimalisatie, A/B testing en hoe zet ik ze optimaal in. Hoe haal ik het meeste uit mijn beschikbare materialen en kanalen dat is wat we je leren in deze cursus. En niet op een trial en error manier, maar op een onderbouwde gestructureerde manier zodat je ook weet waarom iets wel of niet werkt.


Analytics & Data Mining

Het koningsonderdeel van elke digitale marketeer. Statistische analyses en relevantie, Neem je je beslissingen nog op onderbuik gevoel, of worden ze onderbouwd door feiten?

In deze cursus leer je hoe je de juiste KPI’s kunt inzetten en analyseren om je bedrijf verder te helpen, maar ook om eenvoudige dashboards te maken zodat je ze naar je team kunt presenteren.


Marketing training voor uw hele team

Heeft u een team van meer dan 3 personen dat u wil trainen? Kijk dan eens bij Digital Marketer HQ en sluit u aan bij Bedrijven als Uber en Infusionsoft! Klik hier voor meer informatie